Kapitel 3- Everything About You
2012-07-25 @ 14:41:31 - Filed under: Novell- Everything About You

Jag sms:ade mamma snabbt och skrev att allt var
bra med oss och att vi skulle sova. Skrev också ett snabbt inlägg på Twitter
innan jag somnade bums i den sköna sängen, i min lägenhet, i drömstaden London.


Jag vaknade av Alexandra’s fina sångröst.
Hon sjuger alltid när hon är glad, hon sjunger ju så otroligt fint också. Jag sträckte på mig och kollade på klockan, är den redan 1? Jag hade sovit så otroligt länge, men var ändå fortfarande trött. Jag vinglade upp från min säng och satte på mig en snabb sommarklädsel, ett par jeansshorts och en färgglad topp.  Jag gick ut till Alexandra som stod och sjöng i köket.

 

-Hej Tjejen, så du har äntligen vaknat sa Alexandra skrattandes medans hon  gav mig en lätt kram.
-Ja, hur länge har du varit uppe egentligen.
-Inte så värst länge, bara sen klockan åtta…
-Klockan åtta!? Vad har du gjort under all den här tiden då?
-Packat ur det sista, åh juste, jag har lagat lunch hos oss också sa hon och visade all mat som stod på bordet.
-Åh, du är så underbar Alex sa jag och satte mig vid bordet. På bordet stod all möjlig mat, pasta, korv, bacon & ägg, pannkakor, våfflor och mycket mera. Alexandra borde bli kock eller nått. Hon är jätte duktig på att Laga mat och Baka. Det är alltid hon som brukar laga mat när vi är ensamma hemma.
-Vad ska vi göra idag frågade jag Alexandra medans jag lastade på min tallrik.
-Hmm…. Vi kanske kan åka till stranden? Det är trotts allt en väldigt fin dag.
-Visst det blir jätte bra.

 

Det tog ganska lång tid på oss att äta upp all mat, och eter det hade vi båda väldigt ont i magen.  Men gott var det i alla fall.
Jag packade ner badkläder och handukar och lite annat som man skulle behöva på stranden. Alexandra hade åkt iväg med Amanda för att hyra en bil. Vi måste ju ta oss fram och tillbaka i London på något sätt den tiden vi här.
När jag hade packat färdigt allt satte jag mig i soffan och startade min dator som hade legat under vardagsrums bordet hela natten.
Jag hann skriva ett snabbt inlägg på facebook och sedan chatta med några barndomskompisar innan Alexandra kom hem från hyrbilsfirman.
Vi satte oss i bilen och började åka mot stranden.


Ledsen för lång tid innan det här kapitlet kom upp, och förlåt för att det blev så kort. Jaja, jag hoppas att det är okej. Är snart klar med fjärde delen så den kanske kommer upp imorgon? Men bara om det är 5 kommentarer ;)


Comments
Written by: Maria

Det blir bara bättre och bättre! Jag längtar till nästa :)


2012-07-25 @ 15:40:49



Written by: Antonia

Grymt! Älskar den :)


2012-07-25 @ 19:02:15



Written by: Adina

Skriv Skriv!! Älskar den redan nu hihi ;)


2012-07-25 @ 19:24:05



Written by: Lova

Skriv snälla! :D


2012-07-25 @ 22:19:01



Written by: LovaFru Styles

Skriv nästa !:DDD


2012-07-25 @ 22:19:40



Written by: Lova

Skriv snälla! :D


2012-07-25 @ 22:20:26



Written by: Anonym

Är du/ni sugna på en ny billig design? Just nu är det sommar pris så för en fansite kostar det 50kr och en avancerad 40 kr! Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se


2012-07-28 @ 10:15:07



Written by: Anonym

skriv meeeeeeeeeeer! jag vill veta hur den forsätter & hur den kommer att sluta!


2012-07-31 @ 00:51:35



Written by: :D

snälla skriv!! :D


2012-07-31 @ 00:54:00



Your name:

E-mail: (won't be published)

URL:

Your message:

Are you coming back?



Trackback


RSS 2.0