Del 10- Everything About You
2012-10-02 @ 11:49:41 - Filed under: Novell- Everything About You

 
Vi satte oss i bilen och började köra mot vårat hus. Jag tog upp mobilen och såg att jag hade fått ett nytt sms från Siri,
"Snyggt jobbat på intervjun, ni är så bäst <3 Saknar dig! Ses imorgon, och juste hälsa killarna från mig och Alex :) xxx"
 
 
Jag, Alex och Niall stod nu på flygplatsen. Idag skulle jag och Alex åka och hälsa på våra föräldrar och syskon i  Eastbourne. Jag försökte att säga till Niall att mina föräldrar är jobbiga och att han säkert kommer få massor av frågor. Men han ville ändå jätte gärna följa med, ja, men jag hade iallafall varnat honom.....
 
Vi hade kramat om killarna och sagt Hejdå till dom innan vi gick iväg till gaten. Det var några få fans på flygplatsen, inte så många som det brukar vara men det var några stycken. Dom tog bild med Niall och han gav hans autograf till dom, det var tillochmed några som frågade om en bild med mig. Självklart ställde jag upp även om jag tyckte det var väldigt konstigt.
 
Vi gick till starbucks i några minuter eftersom det fortfarande var en kvart kvar till gaten skulle öppnas, vi köpte alla varsin kaffe och sen gick vi till gaten.
Vi satte oss på några stolar utanför och alla tog fram sina mobiler. Jag såg att Niall gick in på twitter vilket jag också gjorde. "På flygplatsen med Alex och Niall påväg hem i några dagar för att träffa familjen *nervös*" skrev jag och fick direkt massor av svar och retweets.
Det plingade till och en röst sa att dom började släppa på passagerare på planet.
 
Vi spände fast flygplansbältena och jag och kände hur hela magen pirrade av rädsla.
Jag har aldrig tyckt om att flyga, aldrig! Flygning hade alltid vart ett problem för min del. Vi reste inte så mycket när jag var liten, mest för att jag var rädd för att flyga. Jag har alltid varit rädd för att planet ska crasha och att jag ska bli lämnad ensam kvar.
-Flygrädd? Frågade Niall och jag fortsatte bara att titta rakt fram.
-Haha fråga inte sa jag och suckade.
 -Jag är faktiskt inte heller så förtjust i att flyga sa han och tog min hand.
-Men du behöver inte vara rädd sa han och log mot mig. Jag log tillbaka och kände hur jag började lugna ner mig lite. Jag kände hur planet började röra på sig. Jag tog ett djupt andetag och sen lyfte planet från marken.

Kort, tråkigt kapitel med stort fult typsnitt som jag inte vet hur man får bort.... yeah....
Håller på att skriva nästa redan nu för att jag har varit så hemsk mot er.
Någon kommentar kanske kan falla in för att göra mig glad?

Comments
Written by: Anonym

meeer!


2012-10-02 @ 17:01:57



Written by: elina :)

meer! <3


2012-10-02 @ 19:39:18



Written by: jasmin

Mamma mia, det var ass BRA!!!


2012-10-04 @ 20:59:38



Written by: Tuva

cool blogg. kolla in min och lämna massor av kommentarer!


2012-10-08 @ 19:33:44
URL: http://tuvaasallvinen.blogg.se



Written by: Alex

När kommer nästa del?! :D


2012-10-09 @ 07:37:06



Written by: Emina

Hej, where did you go? We miss you!


2012-10-12 @ 14:41:33
URL: http://mynovellstories.blogg.se



Written by: sara

Wow skit bra fortsätt så


2013-04-03 @ 00:03:41



Your name:

E-mail: (won't be published)

URL:

Your message:

Are you coming back?



Trackback


RSS 2.0