Del 9- Everything About You
2012-09-10 @ 19:40:00 - Filed under: Novell- Everything About You

-Men jag bryr mig inte om alla hatar mig. Bara jag har dig blir allt bra sa jag och rodnade. Varför sa jag så? Jag kände så, men tänk om han inte gillade mig lika mycket som jag gillar honom?
Han log och lutade sig fram och kysste mig lätt.
-Siri, jag vet att allt går så fort just nu, men jag skulle jätte gärna vilja att du blev min flickvän.....


Niall's Perspektiv:
 
Det hade gått en vecka sedan jag och Siri hade blivit tillsammans.
Jag blev ändå ganska förvånad över att hon svarat ja eftersom det hade gått så fort mellan oss, och sen hade hon redan fått jätte mycket hat av fansen.
Jag tycker verkligen synd om henne.
Vi hade inte sagt något mer om oss till fansen, men idag skulle jag och resten av killarna åka på en intervju, och då skulle jag berätta för alla om att Siri och jag var tillsammans eftersom ingen hade bekräftat någon än om vårat förhållande.
Vårat mangement hade varit osäkra på det här, dom ville igentligen att alla killar skulle vara singlar, men tillslut hade dom gått med på det hela.
 
-Niall skynda! Vi måste åka till intervjun nu! skrek Liam. Jag skyndade mig att sätta på skorna och ett par solglasögon innan jag sprang ner till bilen där alla killarna stod.
Vi åkte snabbt till studion, eftersom att jag hade varit så långsam fanns chansen att vi skulle komma försent.
 
Vi kom fram till studion i tid, tur nog.
Paul hjälpe oss fram bland alla fans så vi kunde komma in och hinna fixa oss innan intervjun började.
 
 
-Nästa gäst som kommer hit idag är one direction, kom ut killar! Ropade Dave som var värd för programmet, vi sprang ut till alla rop och skrik. Vi skakade hand med Dave och satte oss ner i dom sköna fåtöljerna på scenen.
 
Det mesta var som vanligt, "Vad är det bästa med att vara känd?", "Vad skulle ni göra om ni inte var "One Direction"?" & "Om ni fick ändra på något vad skulle ni vilja ändra på?" 
 
-Så killar, någon av er som inte är i ett förhållande just nu? frågade Dave och Harry svarade snabbt.
-Jag är faktiskt den ända som är singel sa han och gjorde en liten ledsen min.
Alla i publiken skrattade och Harry log stort mot folkmassan.
-Så frågan går över till dig Niall, Förra gången du var här, 3 månader sen, var du singel. Vem är din nya flickvän? frågade Dave och blinkade mot mig.
-Haha, hon heter Siri och vi träffades för några veckor sen. Jag och killarna var på stranden och sen ja, så stötte vi på henne och hennes kompis Alexandra.
-Romantisk med en strand eller hur?
Alla i publiken  höll med Dave och jag kunde inte hålla mig för skratt.
-Haha nej inte särskilt, jag råkade faktiskt träffa henne i huvet med en vollyboll boll sa jag och kunde inte stå emot att lee när jag tänkte tillbaka.
 
När intervjun var slut så skrev vi massor av autogarfer och tog bilder med fansen. Jag blev alltíd glad av att prata med fansen. Dom får mig alltid att tänka på att det är människor som faktiskt uppskattar vad jag gör. Jag önskar att varenda människa kunde få den känslan någon gång i livet. För det var en fantastiskt känsla.
 
Vi satte oss i bilen och började köra mot vårat hus. Jag tog upp mobilen och såg att jag hade fått ett nytt sms från Siri,
"Snyggt jobbat på intervjun, ni är så bäst <3 Saknar dig! Ses imorgon, och juste hälsa killarna från mig och Alex :) xxx"
 
Jag förstår om ni hatar mig, för jag är så hemsk på att uppdatera. Jag ska verkligen försöka att få uppdateringen bättre en vad den varit nu. Så seriöst ja, MEN en posteiv grej är att jag planerar att det ska hände något spönnande snart! Så 10 kommentarer så får ni nästa del :D xxx
 
 

Comments
Written by: jasmin is fangirling

Omg, jag älskare. Jag vill ha mer, bästa novellen.
I LOVE IT! <3


2012-09-10 @ 20:11:18



Written by: Sara

Hej! Jag har precis startat en ny 1d novell, det först (långa) kapitlet ligger uppe nu och nästa kommer nog imorgon. Titta förbi?


2012-09-10 @ 21:22:33
URL: http://1directionnovell.blogspot.se/



Written by: Emilia

Hej jag älskar din novell! :D


2012-09-10 @ 21:36:15
URL: http://storydirection.blogg.se



Written by: Sara

Ja jag hatar dig kömpis men lägg iallafall ut nästa ;)


2012-09-10 @ 23:33:15
URL: http://www.designbysarab.blogg.se



Written by: Madde

meeeeeeeeeeeeeer haha lol :)


2012-09-11 @ 01:37:11
URL: http://imakeyousmile.webblogg.se



Written by: Emme

Skit bra novell älskar den<3:):)


2012-09-11 @ 06:05:34



Written by: Klara

Bra novell men lägg ut nästaaaa


2012-09-11 @ 06:06:21



Written by: Anonym

Jätte bra! ;)


2012-09-17 @ 21:29:16



Written by: Anonym

Nu är blogawards i full gång och du är nomierad! :) Du hittar inlägger här: http://vampirediaries.webblogg.se/2012/september/blog-awards-2012.html#comment

Lycka till i tävligen och hoppas du får många röster nu, ha en trevlig helg!


2012-09-21 @ 16:12:31



Written by: elina

Bra, meer :)


2012-09-30 @ 08:41:39



Your name:

E-mail: (won't be published)

URL:

Your message:

Are you coming back?



Trackback


RSS 2.0