Biljetter till J.B konsär
2012-07-11 @ 15:43:00 - Filed under: Blandat

Hej! Jag är med i en tävling om att vinna Justin Bieber biljetter hos Zendaya Daily.
 
Anledningen till att jag skulle vilja vinna biljetter är för att en av mina bästakompisar är världens största fan av Justin. Hon verkligen avgudar honom! Själv är jag inte ett jätte jätte stort fan men jag gillar hans musik väldigt mycket. Vi fick inte tag i biljetter och hon har varit jätte deppig och ledsen hela veckan.
 
Hon fyller också år den 22 april när konsären är och jag vill att hennes födelsedag ska bli perfekt och bjuda henne på konsären, men jag har försökt att få tag i biljetter på blocket men där säljs dom för flera tusen kronor vilket jag inte har råd med. Skulle verkligen bli överlycklig om jag fick biljetter så min bästis kunde få den bästa födelsedagen någonsin! :)
 
Om du vill komma till tävling så tryck HÄR!
 
xoxo
 
 

Comments
Written by: Josse

Awwi, vad gulligt! :) Min lillebrorsa fyller också är den 22 april!^^


2012-07-14 @ 17:46:11
URL: http://foreverbbieber.blogg.se



Your name:

E-mail: (won't be published)

URL:

Your message:

Are you coming back?



Trackback


RSS 2.0