Del 5- Everything About You
2012-08-04 @ 10:02:00 - Filed under: Novell- Everything About You

-Hallå, hon satte sig närmare mig och sa tyst;
Vet du inte vilka dom där är? Hon pekade på Niall och resten av killarna som
kollade åt vårat håll.
-Nej…. Varför skulle jag veta vilka dom är? Jag kollade på henne förvånat. Hon
såg fortfarande lika chockad ut som förut.
-Dom är One Direction.

 
 
Jag sprang snabbt tillbaka till resten av killarna. Dom stod och log åt mig med det där jobbiga leendet som dom bara gör när dom tänker på något speciellt.

 

-Du gillar henne va? Louis kom fram och puttade till mig.
-Äh sluta, jag känner ju henne inte.
-Men vi såg hur du tittade på henne, Vad heter hon?
Jag kastade bollen på Louis som kastade den till Harry.
-Hon heter Siri. Inget speciellt med det sa jag medan Liam kom och la armen om mig.
-Niall, vi är dina bröder. Du behöver inte vara rädd för att berätta för oss om dina känslor sa han retsamt.
-Men visst om ni vill, hon är jätte söt och trevlig. Men jag känner ju henne inte så mycket än.
-Men vi kan ordna det åt sig sa Harry och alla killar ställde sig i rad och tittade bort mot Siri.

 

 

Jag var väldigt förvånad att Siri inte hade sagt något om att jag var med i One Direction. Hon kanske inte ens visste om One Directon? Alla i våran ålder brukar ju veta vilka vi är.  Men jag är osäker på om hon visste….
Plötsligt började killarna springa mot Siri’s håll. Paniken började stiga i min kropp och jag visste inte vad jag skulle göra. Vad än killarna hade planerat så kände jag på mig att dom skulle säga något till Siri som jag inte ville dom skulle säga….

 

 

 

 

Alexandra stelnade till mitt i en mening och tog upp sin tidning och började låtsats som om ingenting just hänt. Jag kollade snett på henne men sedan mot vattnet då jag såg att killarna sprang åt vårat håll. Ja, det förklarar saken….

 

-Hej, ja eh, du är Siri va? Sa en av killarna som Alexandra sagt hette Zayn.
-Japp, det är jag det sa jag och skrattade.
-Vem är din vän sa Harry och pekade på Alexandra som satt och smygtittade över tidningen.
-Hehe det är Alexandra, Hon är bara lite blyg för att ni är….. ni sa jag och log medans jag drog bort tidningen från Alexandras händer.
-Haha ja, tjejer i våran ålder brukar ju bli det. Föresten, hur gamla är ni? Frågade Harry.
-Vi ska fylla 19 i år sa jag och log.
Niall hade nu också kommit fram till klungan. Han ställde sig bakom dom andra och tittade på oss.
-Så vill ni spelavollyboll med oss, vi vet någon här som verkligen vill sa Louis och sneglade bak på Niall och resten av killarna höll med. Niall slog till Louis på armen och tittade generat ner i marken.
-Haha ja jag kan väl försöka, vi får väl se hur det går med min huvudvärk skrattade jag fram och alla andra skrattade också.

 

Dom andra killarna sprang iväg till vollyboll planen med Alexandra tätt i hälarna medans Niall sträckte fram sin hand för att hjälpa mig upp. Jag tittade generat ner i marken och log. Niall var nog den mest underbara killen jag träffat. Han var verkligen jätte trevlig. Jag tog hans hand och ställde mig upp.
-Förlåt för huvudet, igen sa han och log. Han höll fortfarande min hand i hans.
-Haha jag sa ju att det var lugnt sa jag och skrattade lätt.


Yay äntligen har jag hittat internet! *stolttjej*. haha så nu är "det efterlängtade kapitlet" uppe :) Vad tycker ni? Har sjätte kapitlet klart, så det kommer upp när den här lyckas få 5 kommentarer?

 


Comments
Written by: Daria

Ja en del 5 längtar till del 6! :D


2012-08-04 @ 12:07:06
URL: http://letmelove.blogg.se



Written by: Anonym

Snälla skriv meeeer!!!:D


2012-08-04 @ 15:20:11



Written by: Sara

Skriv en till! Skriv en till! Skriv en till! Skriv en tiiiiiiiill!!!!!!!


2012-08-04 @ 23:50:46
URL: http://www.designbysarab.blogg.se



Written by: sweonedirection

vi vill gärna vara er affiliates :)

Svar: Hej! Det skulle gå jätte bra :) Jag lägger till dig när du lagt till mig <3
mystoryaboutonedirection.webblogg.se


2012-08-05 @ 19:53:46
URL: http://sweonedirection.bloggplatsen.se



Written by: Bea

Det är jag här! tack för din söta kommentar! Blev värkligen jätteglad! Och du, din novell är super! Längtar tills nästa del nu! :) <3


2012-08-05 @ 20:38:56
URL: http://novellerna1d.devote.se



Written by: Lovisa

Bästa jag läst! Längtar till nr6


2012-08-07 @ 01:17:48



Written by: Anonym

Jag älskar verkligen din novell! Kan du snälla Göra ett inlägg där vi kan få lite information om dig själv :)


2012-08-07 @ 12:28:40



Written by: Karolin

Bra! Längtar till nästa


2012-08-08 @ 12:17:51



Your name:

E-mail: (won't be published)

URL:

Your message:

Are you coming back?



Trackback


RSS 2.0